ԻՆՉՊԵՍ ԳԼՈՒԽ ՀԱՆԵԼ ԺԱՄԱՑՈՒՅՑԻ ՍԼԱՔՆԵՐԻՑ


ժամացույցի սլաքներից գլուխ հանել

Տարիներ առաջ, երբ մեծահասակներն ինձ ուղարկում էին «ժամը նայելու», գնում, կանգնում էի մեծ ու փոքր, երկար ու բարակ սլաքների առաջ ու հուսահատ կերպով փորձում հասկանալ, թե որ սլաքը ինչ է ուզում ինձ ասել: Թե երբ և ինչպես դա ինձ հաջողվեց, չեմ կարող ստույգ ասել, բայց այն, որ դա բավական դժվար առաջադրանք էր փոքրիկ երեխայի համար, հաստատ է:

Իրականում մայրիկներն ու հայրիկները կարող են հեշտությամբ օգնել իրենց փոքրիկին և ժամացույցի սլաքներից գլուխ հանելը դարձնել ուրախ ու հետաքրքիր խաղ նրանց համար: Եվ ահա թե ինչպես:

Չկա որևէ հատուկ ցուցում, թե երբ է պետք սովորեցնել երեխային օգտվել ժամացույցից: Կարևորն այն է, որ երեխան արդեն որոշակի պատկերացում ունենա ու հասկանա, թե ինչ է իրենից ներկայացնում թվերի աշխարհը: Նա պետք է ոչ միայն բարձրաձայն հաշել կարողանա, այլև տարբերի թվերի տեսքը:

Երեխան ավելի արագ կսովորի ժամացույցից օգտվել, եթե նրա ժամացույցը լինի մեծ, պայծառ թվերով: Այդպես նա ավելի արագ կհիշի թվերի դասավորությունը: Մասնագիտացված խանութներում մանկական ժամացույցների մեծ ընտրություն կա թե աղջիկների, թե տղաների համար: Եթե որոշել եք երեխայի համար ոչ թե ձեռքի, այլ պատի ժամացույց գնել, ապա դրեք կամ կախեք այն որևէ երևացող տեղում, այնտեղ, ուր երեխան անց է կացնում իր օրվա մեծ մասը:

Որքան հնարավոր է շատ հրավիրեք երեխայի ուշադրությունը ժամացույցի վրա: Օրինակ՝ պատմեք նրան, թե երբ եք արթնացել, երբ պետք է գնաք ճաշելու և երբ կարելի է իջնել բակ խաղալու: Բացատրեք երեխային, որ ամեն օր որոշակի թվով ժամերից է բաղկացած: Իսկ ժամացույցի սլաքը մեկ օրվա ընթացքում հասցնում է երկու շրջապտույտ կատարել ժամացույցի շրջանակում: Փորձեք նրա հետ ձեր գործերը պլանավորել ժամացույցի օգնությամբ: Օրինակ՝ մինչև երկար սլաքը տեղաշարժվի 3 թվից 7-ը, նա պետք է ավարտի իր նախաճաշիկը:

Հիմա ժամանակն է բացատրելու վայրկյանները, րոպեները և ժամերը ցույց տվող սլաքների կապը: Պատմեք նրան, որ րոպեները ցույց տվող սլաքը կկատարի մեկ փոքրիկ քայլ այն ժամանակ, երբ վայրկյանները ցույց տվող սլաքը մեկ լրիվ պտույտ կատարի: Նույն կերպ կտեղաշարժվի նաև ժամերը ցույց տվող սլաքը, երբ իր պտույտն ավարտի րոպեներ ցույց տվողը:

Ամենամեծ հարցը, որ տանջում է երեխաներին, սա է. «Ինչո՞ւ է սլաքը գտնվում 4 թվի վրա, բայց մենք այդ դեպքում ասում ենք 20 րոպե կամ վայրկյան»: Այդ դժվարությունը հաղթահարելու համար փոքրիկ թղթի կտորներ ամրացրեք ժամացույց թվերի կողքին, որոնց վրա գրված կլինի «5»-ը նշանակում է 25 րոպե, «6»-ը՝ 30 րոպե և այլն: Այս դեպքում պետք է հենց երեխայի հիշողության վրա հիմնվել և շատ շուտով նա կսովորի նաև այդ օրինաչափությունը: Դե իսկ ժամացույցի սլաքների մասին հեքիաթն էլ միայն կհեշտացնի ձեր ու ձեր փոքրիկների գործը:

Անահիտ Ալեքսանյան


Like it? Share with your friends!

Մեկնաբանել

 

Շնորհակալություն

Հավանեք մեր էջը Facebook-ում։