1. Տառադարանի տառերի միջոցով Նարեկը կազմել էր իր սովորական ասացվածքները: Չարաճճի Լիլիթը, տառերը մոտեցնելով, վերացրեց բառամիջյան դատարկ տեղերը, որից հետո իր ուզածի պես տրոհեց դրանք: Ահա թե ինչ ստացվեց.
ա. ՈՒ ՇԼԻ ՆԻՆ ՈՒ ՇԼԻ ՆԻ
բ. ՄԻԾ ԱՂ ԿՈՎ ԳԱՐ ՈՒՆՉ ԻԳԱ
գ. ԴՈՒՔ ԵԶ ՄԻ ԳՈՎ ԻՐ, ԹՈ ՂՈՒՐ ԻՇԸ ԳՈՎ Ի
Ո՞ր ասացվածքներն էր կազմել Նարեկը:
2.Մտապահված է 3-տառանոց բառ: Ներքևում գրված բառերից յուրաքանչյուրի կողքին գրված թիվը ցույց է տալիս, թե այդ բառի տառերից քանիսն են համընկնում մտապահված բառի համապատասխան տեղում գտնվող տառերի հետ.
ա. ՍԱՐ – 2 ԴԱՐ – 2 ԼԻՃ – 1
բ. ԳԻՐ – 2 ԿԵՐ – 2 ԿԻՆ – 2
գ. ՄՈՏ – 2 ԲԱԿ – 1 ՄԱԶ – 2
Գտեք մտապահված բառերը:
3. Վերականգնեք բոլոր բառերը, այնուհետև յուրաքանչյուր քառյակից առանձնացրեք այն բառը, որն իմաստով հեռու է մնացած երեգից:
ՆԱՐԳՈՒՎ ՍԱՔՈՒԿԻՌԱ ԼԱՅԳ
ԼԱՐՈՍ ՆԱՅԵՆՌՈՒԿ ՍԱՎԵՂ
ԱՐԶԱԳ ՇԱՆԱՎԹՆ ՏԻՏԱՄ
ԲԱՂՄԱԿ ՂԱՆԿՈՒՅՂՈՒՆ ԳՐԱՎ
Առաջադրանքները ներկայացված են Արամ Հակոբյանի և Նորայր Խրիմյանի Տրամաբանական խաղեր գրքից