Վառ գույներ, գեղեցիկ կեդեր, սպիտակ ձեռնոցներ և դաջվածք` «m»: Արդեն գուշակեցիր, որ խոսքս M&M’s շոկոլադե կլորիկների մասին է: Դիտեցի գովազդը և մտածեցի. «Իսկ ինչպե՞ս են առաջացել թերևս ամենաուրախ ու զվարճալի շոկոլադները, ինչու՞ են նրանց անվանել M&M’S և վերջապես ինչու՞ են նրանք այդքան համեղ… »: Որտեղի՞ց սկսեմ … Հա՜, սկզբից:
Պատմում են, որ M&M’S կոնֆետների գաղափարը ծնվել է Ֆորեստ Մարսի գլխում: Նա Իսպանիայի քաղաքացիական պատերազմի ժամանակ տեսել էր, թե ինչպես են զինվորները կերել կլորիկ շոկոլադներ: Դրանք պատված էին եղել գլազուրով, որն էլ թույլ չէր տալիս, որ շոկոլադները հալչեն: Այո՛, գաղափարը ծնվել էր, բայց Մարսը օգնության կարիք ուներ: Բրյուս Մյուրեն իր աջակցությունն է առաջարկում, և նրանք գործընկերներ են դառնում: Այստեղից էլ կոնֆետների անվանումը. Մյուրեի և Մարսի անունների առաջին տառերը: Ճիշտ է գործընկերները հետագայում բաժանվել են, բայց մեկ է անվանումը չի փոխվել:
Առաջին անգամ M&M’S կոնֆետները հայտնվել են ԱՄՆ-ում` 1941 թ-ին, հետո տարածվել ամբողջ աշխարհում` հասնելով նաև Հայաստան: Նրանց նշանաբանն է. «Կաթնային շոկոլադ, որը հալչում է բերանում և ոչ` ձեռքերում»:
Իմիջայլոց, առաջին M&M’S կոնֆետները եղել են միայն շագանակագույն, հետո` 1960-ին միայն, դարձել գունավոր և ձեռք բերել անհատականություններ.
–Դեղինը միամիտ շոկոլադն է, հիմարիկ, բարձրահասակ և գետնանուշով:
– Կարմիրը ցինիկ է և ցածրահասակ:
–Կանաչը միակ աղջիկն է և, բնականաբար, թիթիզը:
–Կապույտը ամենաինքնահավանն է:
-Իսկ Նարնջագույնը անտառային գետնանուշով վախկոտ շոկոլադն է:
Հետաքրքիր է, որ կաթնային M&M’s կոնֆետների տուփերում շագանակագույն կլորիկները 30% են կազմում, դեղիններն ու կարմիրները ` 20-ական %, և ընդամենը 10-ական % կազմում են կապույտ, կանաչ ու նարնջագույն կլորիկները: Տոկոսների բաժանումը այլ է գետնանուշով M&M’s-ի տուփերում. այստեղ շագանակագույն, դեղին, կարմիր և կապույտ կլորիկները կազմում են 20-ական %, իսկ կանաչներն ու նարնջագույնները` 10-ական:
Կարծում եմ անպայման արժեր անդրադառնալ այս թեմային, չէ՞ որ նրանք մեր անբաժան ընկերներն են դարձել դպրոցում, տանը և անգամ բակում: Իսկ սրանք էլ այն զվարճալի գովազդներն են, որտեղ հանդես են գալիս մեր սիրելի գնդիկները:
Անի Ավագյան